30 grudnia 2014

45. Deser sojowy o smaku czekoladowym - Recenzja




Opis:

Deserki Alpro soya dostępne są w trzech smakach: waniliowym, czekoladowym lub karmelowym. Ja miałam dwa pierwsze. Jeden kubeczek deserku sojowego ma tylko 110 kalorii i niewielką ilość tłuszczy, co jest dla mnie dość ważne. W smaku niczym nie odbiegają od deserków tradycyjnych, wykonanych na bazie mleka krowiego.

Moja opinia:

Jak dla mnie deser sojowy o smaku czekoladowym, ma świetną, kremową konsystencję, łagodny i bardzo dobrze trafiony smak. Jest świetnym sposobem na "małe co nieco", gdy nachodzi ochota na coś słodkiego, ale lekkiego. Myślę, że zagości w mojej lodówce na stałe, muszę jeszcze wypróbować smak karmelowy, który zapewne też będzie bardzo dobry.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przesyłka od Vabun

Produkty można kupić: klik klik