Obserwatorzy

15 stycznia 2015

Planer blogera + kolęda

Witajcie moi drodzy, dzisiaj nieco o mnie :)

  Chwilę przed napisaniem tego posta serfowałam sobie po internecie. Opłaciło się, ponieważ znalazłam piękny planer blogerów. Niestety nie jestem taka zdolna jak ich twórcy. Wszystko co ważne, czyli pomysły na bloga, nowości, recenzje oraz współprace zapisuję sobie z zeszycie, aby o wszystkim pamiętać i niczego nie pominąć. 

  Dzisiaj odwiedził mnie dość nietypowy gość. Do mojego domu zawitał ksiądz po kolędzie. Był to proboszcz we własnej osobie. Wspaniały człowiek, który okazuje bliskość każdemu ze swoich parafian. Zarządza naszą parafią aż 18 lat! Jest on naprawdę wyjątkowym i niespotykanym człowiekiem. Pamiętam jak przygotowywałam się do ustnej matury z polskiego. Pisałam temat o imionach oraz nazwiskach kaszubskich. Po materiały udałam się właśnie do proboszcza, który jest rodowitym kaszubem z okolic Wiela. Jestem mu bardzo wdzięczna, ponieważ od swoich znajomych ściągnął dla mnie materiały do tej pracy. Inny dzień, który doskonale wspominam to dzień zdobycia tytułu magistra. Od razu udałam się do niego za co mnie pochwalił. Od tamtego momentu uważa mnie za inteligentną osobę. To już pięć lat od obrony magisterki ... czas leci bardzo szybko. Broniłam się z administracji. 

  Moim skrytym marzeniem jest skończenie studiów podyplomowych z rachunkowości na Uniwersytecie Gdańskim. Chciałabym także ukończyć drugi kierunek - fizjoterapię. Niestety, ale na zrealizowanie tych marzeń potrzeba wiele pieniędzy. Może kiedyś się uda. Głęboko w to wierzę. 
Wam także nie polecam porzucać swych marzeń tylko o nie walczyć i dążyć do ich spełnienia! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz