stycznia 22, 2015

Przesyłka od Wydawnictwo Bajdaraj



Dzisiaj prezentuje Wam przesyłkę od Wydawnictwa Bajdaraj. Otrzymałam piękne książeczki edukacyjne dla dziecka wieku 3-5 lat. Dzieła poczekają na mojego siostrzeńca/siostrzenicę. Szkoda dać komuś innemu. 

Książeczki osobiście oglądałam, czytałam. Wykonane są solidnie, obrazki wyjątkowe, własnoręcznie malowane. Takich pięknych dzieł dla dzieci nie widziałam. Warte zaznaczenia jest fakt, że nazwy np. owoców są w języku polskim i angielskim oraz na środku produktu znajdziemy naklejki, które umieszczamy w określonych miejscach.

Dla dobrej nocy dziecko otrzymało również rymowanki, które pozwolą mu szybko i sprawnie zasnąć na całą noc i obudzić się kolejnego dnia wypoczętym. Poniżej umieszczam książeczki, które otrzymałam. 

Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger