Obserwatorzy

11 czerwca 2016

Kokosanki EKO - recenzja

Chrupiące ciasteczka wypiekane z delikatnych wiórków kokosowych oraz płatków z amarantusa.
SKŁADNIKI
wiórki kokosowe* (30%), syrop kukurydziany*, płatki amarantusa*, mąka owsiana*, tłuszcz palmowy nieutwardzony*, skrobia kukurydziana*, przeciwutleniacz: ekstrakt z rozmarynu* (*certyfikowany składnik ekologiczny)

W momencie kiedy otworzyłam opakowania z ciasteczkami to w pokoju zapanował zapach kokosu. W smaku przypominają zwykłe kokosanki. W momencie kiedy otworzyłam opakowania z ciasteczkami to w pokoju zapanował zapach kokosu. W smaku przypominają zwykłe kokosanki. Plusem chrupiących ciastek jest to, że sa polewane słodzonym syropem kukurydzianym. Nawet bardziej mi smakują kokosanki EKO niż zwykłe kokosanki. Ich atutem jest to: nie są takie słodkie, a zarazem bardzo chrupiące i smaczne. Polecam każdej osobie, która lubi smak kokosu i amarantusa. Warto spróbować!! syropem kukurydzianym. Nawet bardziej mi smakują kokosanki EKO niż zwykłe kokosanki. Ich atutem jest to: nie są takie słodkie, a zarazem bardzo chrupiące i smaczne. Polecam każdej osobie, która lubi smak kokosu i amarantusa. Warto spróbować!!

4 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale chętnie go wypróbuję! :)
    Zapraszam również do siebie, jeśli spodoba się, zaobserwuj :) https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ich koniecznie spróbować :) W wolnej chwili zapraszam do mnie .Z przyjemnością obserwuję tego bloga

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem czy by mi zasmakowały. Myślę, że tak. Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam nigdy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń