listopada 09, 2017

Zdenkowane, Zużyte: Wrzesień/Październik 2017


1. Krem do rąk, Chai Tea&Mandarynka, ESSENCE - ładnie pachnie, nawilża ręce. Jestem zadowolona z produktu, za pewne kupie sobie kolejny raz. 
2. Szczotka do zębów z serii Zig Zag, Colgate - Kupiłam w Rossmannie - średnio twarda. Jestem zadowolona z niej jak na razie. Nie podrażnia dziąseł i krew z nich nie leci.
3. CARMEX w tubce wiśnia -  Zakupie kolejny taki balsam do ust. Cudowny produkt.
4. Mleczko oczyszczające 3 in 1 ESSENTIALS Oriflame - Delikatne mleczko usuwa makijaż, tonizuje i nawilża skórę. Ekstrakt z bławatka działa kojąco, a witamina E wspomaga utrzymanie nawilżenia. Rozprowadź wacikiem kosmetycznym na twarzy i szyi, nie zmywaj. Do wszystkich typów cery. 150 ml Cena: 14,90 zł. Bardzo dobry produkt ,jestem pozytywnie zaskoczona;) polecam każdemu gdyż jestem alergiczką wiec skoro dla mnie jest świetny to dla każdego będzie..;) 
5. PZ Cussons, Original Source, Lemon & Tea Tree Shower Gel - Nie kupie więcej.
6. Szczotka do zębów Oriflame
7. Płyn do higieny intymnej, AA - wykończony. Nie wyobrażam sobie zmiany produktu. Kupię ponownie!
8. Żel pod prysznic Wellness & Beauty, Duschpeeling Orange & Granatapfel, kupione w Rossmannie. Kupie w przyszłości. Super peeling.
9. Fairy jabłko Zakupie ponownie. Bardzo dobry produkt. Opisałam go tutaj...
10. Krem do rąk, ORIFLAME - bardzo dobrze nawilża ręce, dzięki czemu ręce nie są suche i popękane. Kupie w przyszłości kosmetyk ponownie. Dodatkowym atutem produktu jest zapach kokosu, który bardzo lubię.
11. BANGKOK, Scagel na blizny - Nie zakupie ponownie. Brak efektów.
12. Charmine Rose, Kokosowy peeling do ciała - Super peeling, jestem zadowolona z produktu. Warto ponownie kupić. 
13. i 13a.  Żel do mycia twarzy, AA - Żel dobrze oczyszczał skórę, nie powodował podrażnień. Miał płynną(nawet rzadką), dość kremową konsystencje. Mało wydajny. Na krótko starczył (używałam 2 razy dziennie). Produkt był nie zły, ale nie rewelacyjny. Ponownie nie zakupie kosmetyku.
14. Apteczka babuni - fajna odżywka do włosów, ślicznie pachnie, ułatwia rozczesywanie włosów, nie trzeba jej spłukiwać, wiec jest wygodna w stosowaniu. Kupie ponownie kosmetyk. 
15. Krem matujący, ORIFLAME - krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie zatyka porów, nie podrażnia skóry. Jednakże przy dłuższym stosowaniu zaczyna robić się coraz gęstszy, przez co gorzej się go rozprowadza. Nie wiem czy kupie produkt.


16. Żel punktowy drzewo herbaciane i grapefruit, AVON - żel jest łatwy w aplikacji, ponieważ jest w formie roll-on. działa łagodząco na podrażnienia, zaczerwienienia. Jednakże nie wysusza pryszczy tak, jak obiecuje producent. Nie kupie ponownie kosmetyku.
17. PLANET SPA serum Sake i ryż, AVON - serum bardzo łatwo się aplikuje dzięki pompce, szybko się wchłania, pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku. Kupie ponownie produkt. 
18. Guerlain insolence woda perfumowana - ładnie pachnie, zapach długo utrzymuje się na ciele, po pary godzinach nadal go czuć. Warto kupić ponownie i na pewno to zrobię. 
19. Krem do stóp, ORIFLAME - najlepszy krem, jak kiedykolwiek używałam, świetnie nawilża, zmiękcza skórę, ładnie pachnie, szybko się wchłania. Kupie produkt ponownie.
20. Zmywacz, ROSSMANN - szybko usuwa resztki lakieru, nie wysusza płytki paznokcia, nie ma zbyt intensywnego zapachu. Kupię ten produkt ponownie.
21. Płyn do demakijażu, ZIAJA - ładnie pachnie, szybko usuwa resztki makijażu, nie podrażnia skóry twarzy ani oczu. Warto zakupić kosmetyk ponownie. 
22. CARMEX w tubce truskawka - Zakupie kolejny taki balsam do ust. Cudowny produkt.
23. Krem do rąk, GARNIER - Zakupie ponownie kosmetyk. Bardzo dobry krem do rąk: tłusty, dobrze się wchłania, świetnie nawilża bardzo suchą skórę, chroni i odżywia uszkodzony naskórek i nadaję się do intensywniej pielęgnacji. Wcześniej takiego dobrego nie miałam. Polecam, używam go już od lat. 
24. L`OCCITANE żel pod prysznic, Werbera - święty żel pod prysznic. Ma przepiękny cytrynowy zapach, bardzo orzeźwiający. Opakowanie bardzo poręczne, wydajne i idealny dozownik. Cena za 250 ml wynosi 59 zł. Zapach na prawdę cudowny:) Polecam każdej osobie!!
25. WISE, Żel do mycia ciała  - zapach jest bardzo intensywny, utrzymuje się dość długo. Stworzony jest właśnie dla mojej skóry z problemami m.in. spowodowane przez przesuszanie się niej lub wypryskami atopowym. Jestem zadowolona z tego żelu. Polecam:)
26. AVON, Waniliowe mleczko do ciała - opakowanie w kształcie jogurtu. Mleczko ma jogurtową konsystencję. Pachnie pięknie, bardzo przyjemnie się je stosuje. Bardzo przypadł mi do gustu. Szybko się wchłania, nawilża zadowalająco, mogłam używać go w każdej chwili, nie zważając na porę roku. Na pewno kupie jeszcze raz ten produkt. Warty polecenia:)
27. JOHNON`S BABY krem intensywnie pielęgnujący wzbogacony wysokiej jakości oliwką - jedna z próbkę od firmy JOHNON`S. Bardzo dobry kremik wzbogacony oliwką. Stosowałam do smarowania dłoni, ciała. Intensywnie nawilżający, pięknie pachnie. Na pewno zakupie pełnowartościowy krem. Polecam:)
28. Krem do twarzy Avon - delikatny krem nawilżający na noc do skóry wrażliwej. Bardzo dobry produkt, jestem pozytywnie zaskoczona:) Jestem alergikiem i służy dla mnie ukojeniem i ochroną skóry. Kupie produkt ponownie.
29. Colgate (próbka) - Usuwanie płytki nazębnej to najlepszy sposób na uniknięcie problemów z dziąsłami. Potrzebujesz do tego szczoteczki, specjalnej pasty antybakteryjnej i płynu do płukania ust. System Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła zapewnia kompletną ochronę dziąseł, pomagając usuwać płytkę nazębną oraz utrzymać zdrową jamę ustną. Jestem zadowolona z tej pasty. Zakupiłam pełnowartościowy produkt. Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Najlepsza pasta. Numer 1 wobec past jakie używałam. Kupię ponownie kosmetyk.
30. i 31. Pasty hiszpańskie (próbki) - Zawartość witaminy B5 stwarza dodatkową ochronę dla dziąseł. YOTUEL - skutecznie wybielające pasty do zębów. Nie ścierają szkliwa. Dla ciekawostki: ulubione pasty hiszpańskich piłkarzy:) Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Dobra pasta - zadowolona. 


32. Nowa pasta (próbka) YOTUEL - pasty posiadające najniższy współczynnik ścieralności szkliwa - 15RDA. Ich działanie polega na rozpuszczeniu osadu nazębnego i kamienia przez naturalne enzymy. Szkliwo i dziąsła są bezpieczne, bo nie występuje tu agresywne ścieranie, tak popularne w innych produktach. Nadają się nawet dla osób z zębami wrażliwymi. Walory smakowe past, płynów i wybielających gum do żucia podniesione są przez zastosowanie xylitulo, który dodatkowo chroni zęby przed próchnicą. Produkty są dostępne w aptekach, luksusowych drogeriach oraz w wybranych supermarketach.  Źródło: ulotka od firmy YOTUEL. Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Dobra pasta - zadowolona. 
33. Supersmile(próbka)- najdroższa amerykańska pasta do zębów nareszcie w Polsce! 5 fascynujących smaków! Prawdziwy nr 1 domowego wybielania w USA! Ulubiona pasta bogaczy i celebrytów. Wybiela, usuwa płytkę nazębną i utrzymuje zdrową jamę ustną. Dobra pasta - zadowolona. 
34. Colgate Plax White - płyn do płukanie jamy ustnej zawiera system zapobiegający przebarwienia i wspomaga utrzymaniu naturalną biel zębów. Działa przez 12 godzin usuwając bakterie, co skutkuje powstaniem płytki nazębnej. Zapobiegania powstawaniu kamienienia nazębnego. Wzmacnia zęby i dziąsła. Zapewnia zauważalnie świeży oddech. Jestem z niej zadowolona. Moje zęby po przepłukaniu są gładsze jak szkliwo. Po dłuższym użyciu zauważyłam, ze zęby są o połowę bielsze. Kupie ponownie ten produkt. 
35. Dezodorant antyperspiracyjny Giordani Gold, Oriflame - Opakowania ładne, dobrze leży w dłoni, z ładnym designem, kulka nigdy mi się nie zacięła i zawsze nabierała odpowiednią ilość produktu. Zapach intensywny, piękny, długo utrzymuje się na skórze. Z tym antyperspirantem zawsze czułam się świeżo i pewnie, wytrzymuje cały dzień. Nie brudził ubrań, to istotne bo w ciemnej kolorystyce jest widoczne. Polecam, uważam że antyperspiranty Oriflame są najlepsze i to właśnie te kupuję najczęściej i mam do nich największe zaufanie. Kosmetyk używam od lat i kupie na pewno nowy jak się skończy obecny jaki używam. 
36. Krem do rąk ISANA - Krem zapewnia skuteczną pielęgnację i ochronę bardzo suchej skóry.
Z zawartością cennego mocznika, masła shea jak również wartościowych substancji czynnych takich jak panthenol i wosk pszczeli. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Dobra konsystencja, wchłania się szybko, zapach przyjemny, cena przystępna. Kupie ponownie kosmetyk. 
37. President włoskie pasty (próbki)
a) PRESIDENT CLASSIC pasta do zębów -  Wysoka zawartość fluorku sodu gwarantuje jej działanie przeciw próchnicze. Rumianek, szałwia i ekstrakty roślinne działają orzeźwiająco i kojąco. Pasta do codziennego użytku. Jedna z najlepszych past jakie używałam, wybiela zęby, orzeźwia i koi. Jestem z niej bardzo zadowolona. Kupie ponownie kosmetyk.
b) PRESIDENT SENSITIVE pasta do zębów- Pasta do zębów wrażliwych. Idealna dla osób będących podczas leczenia stomatologicznego. Wpływa łagodząco na dziąsła. Posiada bardzo niski stopień ścieralności szkliwa. Jedna z najlepszych past jakie używałam, wybiela zęby, orzeźwia i koi. Jestem z niej bardzo zadowolona. Kupie ponownie produktów.
38. Mary Kay próbki 
a) Mleczko Oczyszczające - Delikatnie oczyszcza nie uszkadzając naturalnej bariery ochronnej skóry. Przywraca naturalną równowagę flory bakteryjnej, pozostawia skórę gładką, oczyszczoną i miękką. Twarz wygląda zdrowo i świeżo. Dostałam uczulenia, niby jest dla alergików (ciekawe). Nie przypadł mi do gustu.
b) Emulsja Nawilżająca - Szybko się wchłania, przywraca równowagę skórze. Silnie nawilża i utrzymuje właściwy poziom nawilżenia. Daje uczucie komfortu, odżywia. Skóra staje się miękka i delikatna. Dostałam uczulenia, niby jest dla alergików (ciekawe). Nie przypadł mi do gustu. 
Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger