listopada 10, 2017

Produkty BISPOL CANDLES



Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować świece marki Bispol Candles. Świecę możemy znaleźć przeważnie w każdym domu, jeden z najważniejszych gadżetów których nigdy nie może zabraknąć. Świece to nie wielki gadżet, który sprawia uśmiech i relaks w jesienne ponure wieczory. Świece lubię od dawna i co święta od rodzinki dostaje jakieś nowe cudeńka. Najbardziej uwielbiam te zapachowe świece lub podgrzewacze. Zapraszam na prezentacje świec marki Bispol Candles



Do mojego domu zawitał taki o to zestaw, który składa się z małych i dużych podgrzewaczy oraz z dwóch świec zapachowych [cynamonowy i ciasteczko waniliowe]. Najbardziej przypadł mi zapach cynamonu, który przypomina mi święta bożego narodzenia. Kosmetyki lub świece przeważnie kupuje o zapachu cynamonu. 



Podgrzewacze, wydają dużo ładnego zapachu w całym pokoju lub mieszkaniu. Mam w domu mało gadżetów do podgrzewaczy i świec, czyli podstawka i świecznik. Świece powodują ciepło i romantyczny klimat w pokoju. 










Duże świece to duży płomień, który pozwala oszczędzać światło np. przy oglądaniu telewizji lub braku prądu. Świecę pięknie pachną, bardziej intensywniej niż podgrzewacze. Każdy zapach jest inny, mi się najbardziej spodobał zapach cynamonu. 



Każda osoba uwielbia świece, co jakiś czas zapalić sobie świeczkę i poczuć ten piękny zapach oraz atmosferę. Moje jesienne wieczory spędzam przy romantycznych i pachnących świecach firmy Bispol Candles. Która bardzo mi się spodobały i przypadły do gustu. 

Jak tam spędzacie jesienne wieczory?
Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger