listopada 07, 2017

Recenzja: One Coffee



Kawa Brazylia Daterra

Moja opinia:

Bardzo mi smakuje, ma taki gorzkawy posmak. Jest on łagodniejszy po dolaniu mleka. Dla mnie kawa powinna mieć wyrazisty smak i ta właśnie taki posiada. Polecam ją każdemu kawoszowi.


Nicaragua Jinotega Matagalpa 

Moja opinia:

Kawa po zmieleniu ma jaśniejszy kolor od innych kaw. Jest w smaku łagodna, nie ma goryczki ładnie się zaparza. Jeszcze lepiej smakuje zmielona w młynku ręcznym. Polecam.

Brazylia Daterra Boa Vista

Moja opinia

W momencie kiedy kawa ziarnista została zmielona w młynku, to w całym mieszkaniu można było począć aromat migdałów, czekolady. Po prostu piękny zapach zmielonej kawy. Palona 03.10.2016 r. Po zaparzeniu czujemy zapach migdałów i czekolady [taki sam jak w trakcie mielenia], kawa jest delikatna i bardzo smaczna. Warta polecenia!
Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger