Obserwatorzy

20 stycznia 2015

Wydawnictwo Studio Astropsychologia - Współpraca



Nie dawno zawarłam nową współpracę z Wydawnictwem Studio Astropsychologii. Wybrałam sobie pięć książek do recenzji. Dzisiaj mogę Wam przedstawić w skrócie jakie wybrałam dzieł do recenzji.


1. Żywność pełen kłamstw

Dzieło mnie zainteresowało możliwością poznania produktów, których nie warto zakupić w marketach i jakie skutki one powodują dla naszego zdrowia.



2. Kompletny przewodnik. Przepisy kulinarne. Sprawdzone opinie.

Książka, która pozwala nam poznanie sposobu i zastosowania diety dla każdego człowieka. Ciekawe przepisy, które warto wypróbować.


3. Wykorzystywanie potęgi run - dla zdrowia, miłości i fortuny

Jest to twórczość, która pozwoli mi napisać podręcznik na odpowiednim poziomie z Starożytnych Run. Także umożliwi dokładne poznanie i zagłębienie się w każdą runę osobno. Będzie to plusem dla mnie, jako nauczyciela Starożytnych Run.


4. Naturalna Pani Domu
Produkt przybliża umiejętność odpowiedniego utrzymania porządku w domu. Pozwala poznania tajników święcenia naczyń, mebli, etc. Właśnie tym wszystkim możemy zaskoczyć naszych potencjalnych gości, znajomych, etc.


5. Schudnij z Przyjemnością 

W moim ostatniej pozycji którą wybrałam znalazłam kilka bardzo ciekawych i prostych sałatek. Które na pewno pozwolą mi stracić zbędne kilogramy. Poniekąd mamy w tej książce dużo prostych i sprawdzonych przepisów. Warto spróbować!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz