listopada 01, 2013

Recenzja: Masło do stóp z miętą i limonką

Cenny olej z awokado, masło shea, mięta i limonka pieszczą Twoje stopy i szorstką, popękaną skórę, pozostawiając ją gładką i delikatną. Poczujesz jak twoje stopy odżyją. 



Wskazówka: mocz swoje stopy solą z limetką.

Właściwości:
- z woskiem pszczelim,
- z gliceryną,
- z miętą i limonką,
- z masłem shea i olejem z awokado,
- z mocznikiem,
- pielęgnuje,
- odżywia.

Cena: 8zł / 200ml
Źródło: opakowanie kremu

Moja opinia:
Bardzo wydajne, opakowanie ekonomiczne. Zapach rewelacyjny, intensywny(miętowo-limonkowy). Uwielbiam zapach cytryny - kojarzy mi się z orzeźwieniem. Konsystencja - maślana, gęsta i bogata. Mam zawsze problemy ze stopami, to wspaniałe masło doprowadziło je do idealnego stanu. W odpowiednim stopniu nawilża, odżywania i natłuszcza stopy. Dosyć długo wchłania się. Cena przystępna. Opakowanie masła pozwala zużyć go do ostatniej kropli. Łatwość wydobywania produktu z pudełka. Trzeba stosować go regularnie jak chcemy zobaczyć efekty nawilżenia i ochrony stóp.

Używam tego produktu od: kilku dni

Ilość zużytych opakowań: 1
Kupiłabyś ten produkt ponownie? Tak

Ps. miałam okazje próbowania go kilka razy wcześniej jak moja babcia używała. Wtedy już wyrobiłam zdanie. Aktualnie używam regularnie - pięciu dni to wystarczy do wystawienia recenzji temu produktowi.

Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger