grudnia 31, 2014

Recenzja: Borner Polska


Dostałam nie dawno paczkę od firmy Borner Polska. Znalazłam w niej:

Szatkownica V5 zielona 

Tarka rozdrabniająca

Szachownica V5 jest wyposażona w dodatkowy przycisk, nie musimy zdejmować wkładki, aby otrzymać doskonały efekt krojenia. Jedynie co musimy to przesunąć sprzęt na odpowiednią pozycję.

Funkcje V5:
Wkładka do plasterków z funkcją zabezpieczającą V-ostrze przed dziećmi - 4 grubości plasterków. Na górnej części wkładki możemy zobaczyć oznaczenia grubości krojenia.
Pozycje wkładki:
  • bardzo grube plastry
  • grube plastry
  • cienkie plasterki
  • bardzo cienkie plasterki
  • zabezpieczenie V-ostrze przed dziećmi. 
Wkładka z nożami [mniejsze ząbki] 3,5 mm
Pozycje wkładki:
  • słupki 3,5 x 1,5 mm
  • słupki 3,5 x 3,5 mm
  • kostka 3,5 x 3,5 x 1,5 mm
Wkładka z nożami [większe ząbki] 7 mm
Pozycje wkładki:
  • słupki 7 x 3,5 mm
  • słupki 7 x 7,0 mm
  • kostka 7,0 x 7,0 x 3,5 mm.
Zestaw zawiera:
  • podstawę V
  • 3 wkładki
  • stojak na szatkownicę i wkładki
  • uchwyt mocujący do warzyw
  • instrukcja obsługi.
Szerokość: 14 cm
Wysokość: 38 cm


Przygotowanie surówki przy użyciu sprzętu firmy Borner Polska:

Czas przygotowania surówki - bardzo krótki, ponieważ krojenie przebiega szybko i sprawnie. Wszystkich możliwości Bornera jeszcze nie zdążyłam wykorzystać, gdyż musiałam wyjechać na parę dni. Z tych elementów które wykorzystałam jestem super zadowolona. Na pewno pozostałe części tego urządzenia bardzo ułatwią mi pracę w kuchni, skrócą czas, a po za tym liczy się efekt tego co zrobią. Będę systematycznie dodawać moją opinie i zdjęcia. W obecnej chwili mogę z czystym sumieniem polecić ten sprzęt każdej gospodyni domowej.


dodatki do surówki



gotowa surówka
Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger