czerwca 14, 2016

Produkty firmy Bezgluten.pl



Składniki

  • Mąka ryżowa, 
  • skrobia kukurydziana, 
  • sól (3,5%), 
  • olej palmowy substancja zagęszczająca: hydroksypropylometyloceluloza, karboksymetyloceluloza, guma arabska; 
  • drożdże, 
  • emulgatory: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych.
Produkt do postępowania dietetycznego w diecie bezglutenowej.

Moja opinia:

W momencie kiedy otworzyłam opakowania z perełkami poczułam ładny zapach. W smaku przypominają mi słone paluszki. Plusem chrupiących ciastek jest to, że są wyprodukowane z mąki ryżowej i mają małą ilość soli. Ich atutem jest to: nie są takie słone, a zarazem bardzo chrupiące, świeże i smaczne. Polecam każdej osobie która jest na diecie bezglutenowej. Warto spróbować!!








Markizy z nadzieniem kokosowym, Ciastka miodowe, Markizy z nadzieniem toffi, Chocolatio - czekoladowe ciastka, Choco Punto - ciastka kruche z kawałkami czekolady, ciastka kokosowe.


Produkt do postępowania dietetycznego w diecie bezglutenowej.



Moja opinia:


W momencie kiedy otworzyłam opakowania z ciasteczkami poczułam ładny zapach kokosu i toffi. W smaku przypominają glutenowe markizy i ciasteczka. Nawet lepsze od nich. Ich atutem jest to: są bardzo chrupiące, świeże, bardzo kruche i smaczne. Polecam każdej osobie która jest na diecie bezglutenowej. Warto spróbować!!



Składniki

  • płatki (54,25%) (mąka ryżowa pełnoziarnista, mąka kukurydziana), 
  • cukier, 
  • kakao o obniżonej zawartości tłuszczu w proszku (6,3%), 
  • olej roślinny (rzepakowy), 
  • orzechy laskowe (2,1%), 
  • laktoza, 
  • olej roślinny (palmowy), 
  • serwatka w proszku (zawiera laktozę), 
  • olej roślinny (słonecznikowy), 
  • odtłuszczone mleko w proszku, 
  • substancje spulchniające: difosforany, węglany sodu; 
  • emulgatory: lecytyna; 
  • aromat.
Produkt do postępowania dietetycznego w diecie bezglutenowej.

Moja opinia:

W momencie kiedy otworzyłam opakowania z kakaowymi poduszeczkami z nadzieniem orzechów laskowych poczułam piękny zapach kakao i orzechów laskowych. Ich atutem jest to: są bardzo smaczne, świeże, nie rozklejają się w mleku. Po ugryzieniu mamy przyjemność skosztować pysznego nadzienia z orzechów laskowych. Bardzo mi smakowały kakaowe poduszeczki z nadzieniem orzechów laskowych. Polecam każdej osobie która jest na diecie bezglutenowej. Warto spróbować!!


Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger