listopada 14, 2016

Klub Ekspertek - Ofeminin



Nawet nie pamiętam kiedy wysłałam ankietę na stronie ofeminin. Do dzisiaj nie byłam świadoma, że właśnie tam dostałam się do testowania kosmetyków Loreal. Wszystko się wyjaśniło w momencie kiedy otrzymałam ankietę do napisania recenzji i opinii tych produktów na e-maila. Dzięki temu stało się jasne skąd mam te kosmetyki. Skleroza nie boli. Myślę, ze to wszystko było spowodowane brakiem pamięci przez moje ataki astmy i leki jakie brałam i biorę - silne astmatyczne. 

Przesyłkę dostarczył Mi kurier 15 stycznia br. W kartonie znalazłam piękne pudełeczko jasno różowe.



W nim dwa eleganckie kosmetyki: krem do twarzy na dzień i serum do twarzy i dekoltu. 


Firma Loreal Paris trafiła prawie w dzień babci. Moja babcia bardzo się ucieszyła się z prezentu - kremu do twarzy na dzień. Serum sama wypróbuje, ciekawe jak się będzie spisywać na mojej bardzo wrażliwej skórze twarzy i ciała. 

Zapraszam w nie długim czasie na recenzje produktów!!
Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger