stycznia 01, 2015

Recenzja: Columbia Supremo




Opis producenta:

Kolumbia jest drugim co do wielkości producentem kawy na świecie, a działająca tam Kolumbijska Federacja Kawowa, stoi na straży wysokiej jakości surowca. Oferowana przez nas odmiana Supremo uprawiana jest na wysokich wzgórzach w północno-zachodniej części kraju. Jej ziarna są niezwykle okazałe. Zbierane są jedynie największe z nich, dzięki czemu kawa jest wyjątkowa w smaku, a po zaparzeniu daje prawdziwie aksamitną cremę.


Kawa Supremo jest wyraźnie mocna i pełna w smaku. Ma lekko słodki posmak, który przypomina delikatną mleczną czekoladę z subtelną nutą orzecha. Znawcy kawy dopatrują się w niej również akcentu kardamonu oraz orientalnych przypraw. Cechą charakterystyczną tego gatunku jest łagodna kwaskowatość oraz doskonałe zbalansowanie smaku. 

Moja opinia:

Intensywny aromat - czuć po otwarciu w całym mieszkaniu. Zapach przepiękny. Kawka świeżo mielona. Kawa nie mocna. Słabiutko czuć nutę czekolady i orzechów. Poczułam w niej wyjątkowy aromat i urok. Nie przepadam za tradycyjnymi kawami. Kawy MoonLightCoffee przypadły mi do gustu. Picie takiej kawy jak Columbia Supremo to coś wyjątkowego. Wielkie wyróżnienie, że właśnie ja i moja rodzina może testować takie przepyszne kawy. Polecam:)
Copyright © Testuje i Gotuje , Blogger