Obserwatorzy

1 stycznia 2015

VAFINI

Chciałam pokazać zastosowanie VAFINI. Robiła to moja siostra z mamą na urodziny siostry.

 Po lewej stronie znajdziemy Vafini z serem Almette, łososiem, szczypiorkiem położone wszystko na sałacie. 
Po prawej stronie znajdziemy Vafini z serem twarogowym, rzodkiewką, ogórkiem świeżym położone wszystko na sałacie.

Moja opinia:
Nigdy wcześniej nie jadłam Vafini. Na prawdę to jest cudowna sprawa. Ślicznie wygląda na talerzu, smakuje jeszcze wspanialej. Nasi goście byli zaskoczeni co to takiego jest. Jak posmakowali to wszystko z zginęło z talerza w mgnieniu oka. Wszystkim to bardzo smakowało. Słyszałam, ze w Rossmannie można dostać VAFINI. Jeszcze raz dziękuje firmie za te wspaniałe i przepyszne VAFINI. Na pewno zakupimy z rodzinką jeszcze kilkanaście razy VAFINI. To jest coś innego. Dziękuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz